Oldalunk sütiket (cookie) használ, amit a honlap használatával Ön elfogad. Süti használat feltételeiről itt tájékozódhat. Értem
e-Print Magyarország Zrt.
„Az ötlettől a mosolyáig!”
Referenciák
Kartago Tours
Magyar Posta
CIB Bank
Colgate-Palmolive
GrandVision
Nestlé
Magyar Autóklub
Citibank
Berlin-Chemie/A
Cartour
Trilak
Avon
Creditexpress
Monicomp
Sága Foods
Knorr-Bremse
Teka
Zepter
Parfümerie Douglas
Wienerberger
KRKA
Vileda
Flextronics
Red Bull
Poli-Farbe
SCA
Messer
Aon
Szerencsejáték
Heineken
Natureland
BKV
Cardif Biztosító
Allianz
Dockyard
Bank of China
Bravophone
Total
Wellis
Alois Dallmayr
KDB Bank
Revolution
Porsche Hungaria
Henkel
Osram
Szamos Marcipán
Tupperware
Flaga Gáz
GINOP_Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Zrt.
Képzések elnevezése: Kommunikációs tréning
Szerződött támogatás összege: 5 221 160 Ft
Képzések részletes bemutatása: 8 fő munkavállaló vett részt és végezte el sikeresen a Kommunikációs tréninget és az Önállóan használom az informatikai eszközömet IKER 2 színtű képzést. A kommunikációs tréning célja a személyes hatékonyság fejlesztése, a munkavállalók kommunikációs képességeinek, készségeinek, gazdagítása, valamint kommunikációs és probléma megoldó technikák elsajátítása. Az IKT képzés átfogó célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában.
Képzések tényleges befejezése: 2024.11.06.
GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424 - KKV-k innovációs képességének támogatása Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja Projekt azonosítója: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Nyomdaipari, Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Zártkörű Részvénytársaság
Fejlesztés tárgya: Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja
Szerződött támogatás összege: 43 849 755 Ft
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2026. 07. 31.
Projekt tartalmának részletes bemutatása:
Az e-Print Magyarország Zrt. 43,9 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) keretében. A projekt célja a vállalkozás termelési és marketingfolyamatainak átfogó fejlesztése, amely hatékonyabb működést, gyorsabb kiszolgálást és egységesebb piaci megjelenést eredményez. A fejlesztés teljes költsége 62,6 millió forint.
A projekt célja a vállalat termelési és marketing folyamataiban megvalósuló innováció, amely hozzájárul a hatékonyság és a versenyképesség növeléséhez.
A budapesti székhelyű vállalat elsősorban nyomdai szolgáltatások közvetítésével foglalkozik, széles partnerhálózatán keresztül az ügyfelek igényeire szabott gyártókat keres fel. A jelenlegi munkafolyamat több ponton manuális és időigényes, különösen az ajánlatkérés, megrendelés és a gyártási koordináció szakaszaiban. A projekt során bevezetésre kerül egy új digitális rendszer, amely automatizálja az ajánlatkéréseket, elemzéseket és visszajelzéseket, így jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket, a hibalehetőségeket és az átfutási időket.
A fejlesztés révén az ügyfél igényei digitálisan kerülnek rögzítésre, a gyártók keresése és értékelése, valamint az árajánlatok feldolgozása gépi úton történik. A gyártók értesítése és a grafikai javítások helyben, az új rendszer segítségével valósulnak meg. A logisztikai folyamatokat is optimalizálják: az elektromos targonca használatával a beérkező termékek gyorsabban és biztonságosabban kerülnek a raktárba, csökkentve a fizikai munkaterhelést és a szállítási időt. Az átfogó digitalizáció révén az e-Print Zrt. ügyfélkiszolgálása gyorsabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá válik, javítva az ügyfélélményt és az üzleti teljesítményt.
A marketing területén a projekt célja az e-Print Zrt. arculatának egységesítése és a közösségi média kommunikáció professzionalizálása. Jelenlegi tevékenységük ad-hoc posztolásokra és alap hirdetésekre korlátozódik, amely nem biztosít elegendő támogatást a márkaépítéshez. A projekt során létrejövő új arculati csomag tartalmazza a hírlevelekhez, közösségi média bejegyzésekhez szükséges sablonokat, amelyek megkönnyítik és meggyorsítják a tartalomgyártást. Az egységes vizuális megjelenés, a dedikált marketingmunkatársak és a strukturált kampánytervezés révén a vállalkozás célzottabban tudja elérni célközönségét, növelve a márka ismertségét és az ügyfélkör bővítésének hatékonyságát.
A fejlesztéshosszú távon nemcsak a e-Print Zrt. növekedését támogatja, hanem hozzájárul a hazai kis- és középvállalkozások innovációs képességének erősítéséhez is.