Oldalunk sütiket (cookie) használ, amit a honlap használatával Ön elfogad. Süti használat feltételeiről itt tájékozódhat. Értem
„Az ötlettől a mosolyáig!”
e-Print HU e-Print EN e-Print DE

Panaszkezelés

Tisztelt Partnereink!

Az e-Print Magyarország Zrt. elhivatott célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, legyen az pozitív vagy akár negatív, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

A panaszok, kritikák megfelelő kezelése érdekében az alábbi panaszkezelési elveket és gyakorlatot követjük:

  • A hozzánk beérkezett kritikák és panaszok fokozott figyelembevételével törekszünk arra, hogy Ügyfeleink érdekében javítsuk szolgáltatásaink és termékeink minőségét, s elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan növeljük Ügyfeleink elégedettségét. Ehhez panaszaik orvoslása is hozzájárul.
  • Panasz-ügyintézési eljárásunk garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, az Ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adjunk, és a megalapozott panaszokat minél gyorsabban orvosoljuk. Centralizált panaszkezelést működtetünk, ahol munkatársaink kiemelt figyelemmel járnak el az észrevételezések rendezése kapcsán.
  • Ehhez az is hozzájárul, hogy Ügyfeleink panaszát – amikor csak lehet – már az első kapcsolat szintjén kezeljük, hibáinkat javítjuk. Ha az ügy bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, akkor Ügyfeleinket az ügyintézés során is igyekszünk tájékoztatni arról, hogy a panaszkezelési folyamat hol tart, és mikorra várható végső válaszunk.
  • Bár az erre vonatkozó jogszabályok 30 napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, mi mindent megteszünk, hogy Ügyfeleink az egyszerűbb esetekben ennél lényegesen rövidebb idő alatt választ kapjanak.
  • Ügyfeleink visszajelzéseinek fogadására minden kommunikációs csatornát elérhetővé teszünk, hogy véleményüket minél könnyebben, egyszerűbben és gyorsabban kifejthessék élőszóban, telefonon, e-mailben, vagy levélben.

Észrevételeiket, panaszaikat az alábbi módon juttathatják el hozzánk:

Személyesen: A véleményeket és észrevételeket kollegáink meghallgatják, és a panaszt rögzítik.

Telefonon: 06-1-299-2050

E-mailben: info@e-print.hu

Levélben: 1196 Budapest, Zalaegerszeg utca 70.