Oldalunk sütiket (cookie) használ, amit a honlap használatával Ön elfogad. Süti használat feltételeiről itt tájékozódhat. Értem
e-Print Magyarország Zrt.
„Az ötlettől a mosolyáig!”
Panaszkezelés
Tisztelt Partnereink!
Az e-Print Magyarország Zrt. elhivatott célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés, legyen az pozitív vagy akár negatív, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
A panaszok, kritikák megfelelő kezelése érdekében az alábbi panaszkezelési elveket és gyakorlatot követjük:
A hozzánk beérkezett kritikák és panaszok fokozott figyelembevételével törekszünk arra, hogy Ügyfeleink érdekében javítsuk szolgáltatásaink és termékeink minőségét, s elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan növeljük Ügyfeleink elégedettségét. Ehhez panaszaik orvoslása is hozzájárul.
Panasz-ügyintézési eljárásunk garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, az Ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adjunk, és a megalapozott panaszokat minél gyorsabban orvosoljuk. Centralizált panaszkezelést működtetünk, ahol munkatársaink kiemelt figyelemmel járnak el az észrevételezések rendezése kapcsán.
Ehhez az is hozzájárul, hogy Ügyfeleink panaszát – amikor csak lehet – már az első kapcsolat szintjén kezeljük, hibáinkat javítjuk. Ha az ügy bonyolultabb, és megoldásához hosszabb időre van szükség, akkor Ügyfeleinket az ügyintézés során is igyekszünk tájékoztatni arról, hogy a panaszkezelési folyamat hol tart, és mikorra várható végső válaszunk.
Bár az erre vonatkozó jogszabályok 30 napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, mi mindent megteszünk, hogy Ügyfeleink az egyszerűbb esetekben ennél lényegesen rövidebb idő alatt választ kapjanak.
Ügyfeleink visszajelzéseinek fogadására minden kommunikációs csatornát elérhetővé teszünk, hogy véleményüket minél könnyebben, egyszerűbben és gyorsabban kifejthessék élőszóban, telefonon, e-mailben, vagy levélben.
Észrevételeiket, panaszaikat az alábbi módon juttathatják el hozzánk:
Személyesen: A véleményeket és észrevételeket kollegáink meghallgatják, és a panaszt rögzítik.
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Zrt.
Képzések elnevezése: Kommunikációs tréning
Szerződött támogatás összege: 5 221 160 Ft
Képzések részletes bemutatása: 8 fő munkavállaló vett részt és végezte el sikeresen a Kommunikációs tréninget és az Önállóan használom az informatikai eszközömet IKER 2 színtű képzést. A kommunikációs tréning célja a személyes hatékonyság fejlesztése, a munkavállalók kommunikációs képességeinek, készségeinek, gazdagítása, valamint kommunikációs és probléma megoldó technikák elsajátítása. Az IKT képzés átfogó célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában.
Képzések tényleges befejezése: 2024.11.06.
GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424 - KKV-k innovációs képességének támogatása Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja Projekt azonosítója: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Nyomdaipari, Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Zártkörű Részvénytársaság
Fejlesztés tárgya: Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja
Szerződött támogatás összege: 43 849 755 Ft
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2026. 07. 31.
Projekt tartalmának részletes bemutatása:
Az e-Print Magyarország Zrt. 43,9 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) keretében. A projekt célja a vállalkozás termelési és marketingfolyamatainak átfogó fejlesztése, amely hatékonyabb működést, gyorsabb kiszolgálást és egységesebb piaci megjelenést eredményez. A fejlesztés teljes költsége 62,6 millió forint.
A projekt célja a vállalat termelési és marketing folyamataiban megvalósuló innováció, amely hozzájárul a hatékonyság és a versenyképesség növeléséhez.
A budapesti székhelyű vállalat elsősorban nyomdai szolgáltatások közvetítésével foglalkozik, széles partnerhálózatán keresztül az ügyfelek igényeire szabott gyártókat keres fel. A jelenlegi munkafolyamat több ponton manuális és időigényes, különösen az ajánlatkérés, megrendelés és a gyártási koordináció szakaszaiban. A projekt során bevezetésre kerül egy új digitális rendszer, amely automatizálja az ajánlatkéréseket, elemzéseket és visszajelzéseket, így jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket, a hibalehetőségeket és az átfutási időket.
A fejlesztés révén az ügyfél igényei digitálisan kerülnek rögzítésre, a gyártók keresése és értékelése, valamint az árajánlatok feldolgozása gépi úton történik. A gyártók értesítése és a grafikai javítások helyben, az új rendszer segítségével valósulnak meg. A logisztikai folyamatokat is optimalizálják: az elektromos targonca használatával a beérkező termékek gyorsabban és biztonságosabban kerülnek a raktárba, csökkentve a fizikai munkaterhelést és a szállítási időt. Az átfogó digitalizáció révén az e-Print Zrt. ügyfélkiszolgálása gyorsabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá válik, javítva az ügyfélélményt és az üzleti teljesítményt.
A marketing területén a projekt célja az e-Print Zrt. arculatának egységesítése és a közösségi média kommunikáció professzionalizálása. Jelenlegi tevékenységük ad-hoc posztolásokra és alap hirdetésekre korlátozódik, amely nem biztosít elegendő támogatást a márkaépítéshez. A projekt során létrejövő új arculati csomag tartalmazza a hírlevelekhez, közösségi média bejegyzésekhez szükséges sablonokat, amelyek megkönnyítik és meggyorsítják a tartalomgyártást. Az egységes vizuális megjelenés, a dedikált marketingmunkatársak és a strukturált kampánytervezés révén a vállalkozás célzottabban tudja elérni célközönségét, növelve a márka ismertségét és az ügyfélkör bővítésének hatékonyságát.
A fejlesztéshosszú távon nemcsak a e-Print Zrt. növekedését támogatja, hanem hozzájárul a hazai kis- és középvállalkozások innovációs képességének erősítéséhez is.