A hagyományos nylon alapanyag tulajdonságaival bíró Bio Bag, tökéletesen helyettesíti a környezetünkre rendkívül káros nylon tasakokat.
Keményítő és a növényi olaj kombinációjából állítják elő, és nem tartalmaz mesterséges anyagot.
EN-13432 európai szabványnak megfelelő biológiai lebonthatósági és komposztálhatósági tanúsítvánnyal rendelkező Mater-Bi alapanyagból készült termékek komposztálás során lebomlanak a talajban.
Anyagvastagság:
15 mikron (max. 2 kg teherbírás)
20 mikron (max. 3 kg teherbírás)
25 mikron (max. 4 kg teherbírás)
A Novamont Mater-Bi növényi rost tartalmú granulátumból készülő bioplastic termékek NEM TARTOZNAK a termékdíj törvény hatálya alá.Próbálja ki szolgáltatásunkat.
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Zrt.
Képzések elnevezése: Kommunikációs tréning
Szerződött támogatás összege: 5 221 160 Ft
Képzések részletes bemutatása: 8 fő munkavállaló vett részt és végezte el sikeresen a Kommunikációs tréninget és az Önállóan használom az informatikai eszközömet IKER 2 színtű képzést. A kommunikációs tréning célja a személyes hatékonyság fejlesztése, a munkavállalók kommunikációs képességeinek, készségeinek, gazdagítása, valamint kommunikációs és probléma megoldó technikák elsajátítása. Az IKT képzés átfogó célja a digitális kulcskompetencia fejlesztése, a digitális társadalomhoz való tartozással kapcsolatos igények megalapozása, pozitív attitűd kialakítása a digitális eszközök irányában.
Képzések tényleges befejezése: 2024.11.06.
GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424 - KKV-k innovációs képességének támogatása Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja Projekt azonosítója: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00424
Kedvezményezett neve: e-Print Magyarország Nyomdaipari, Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Zártkörű Részvénytársaság
Fejlesztés tárgya: Az e-Print Zrt. folyamatinnovációja
Szerződött támogatás összege: 43 849 755 Ft
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2026. 07. 31.
Projekt tartalmának részletes bemutatása:
Az e-Print Magyarország Zrt. 43,9 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz (GINOP Plusz) keretében. A projekt célja a vállalkozás termelési és marketingfolyamatainak átfogó fejlesztése, amely hatékonyabb működést, gyorsabb kiszolgálást és egységesebb piaci megjelenést eredményez. A fejlesztés teljes költsége 62,6 millió forint.
A projekt célja a vállalat termelési és marketing folyamataiban megvalósuló innováció, amely hozzájárul a hatékonyság és a versenyképesség növeléséhez.
A budapesti székhelyű vállalat elsősorban nyomdai szolgáltatások közvetítésével foglalkozik, széles partnerhálózatán keresztül az ügyfelek igényeire szabott gyártókat keres fel. A jelenlegi munkafolyamat több ponton manuális és időigényes, különösen az ajánlatkérés, megrendelés és a gyártási koordináció szakaszaiban. A projekt során bevezetésre kerül egy új digitális rendszer, amely automatizálja az ajánlatkéréseket, elemzéseket és visszajelzéseket, így jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket, a hibalehetőségeket és az átfutási időket.
A fejlesztés révén az ügyfél igényei digitálisan kerülnek rögzítésre, a gyártók keresése és értékelése, valamint az árajánlatok feldolgozása gépi úton történik. A gyártók értesítése és a grafikai javítások helyben, az új rendszer segítségével valósulnak meg. A logisztikai folyamatokat is optimalizálják: az elektromos targonca használatával a beérkező termékek gyorsabban és biztonságosabban kerülnek a raktárba, csökkentve a fizikai munkaterhelést és a szállítási időt. Az átfogó digitalizáció révén az e-Print Zrt. ügyfélkiszolgálása gyorsabbá, átláthatóbbá és hatékonyabbá válik, javítva az ügyfélélményt és az üzleti teljesítményt.
A marketing területén a projekt célja az e-Print Zrt. arculatának egységesítése és a közösségi média kommunikáció professzionalizálása. Jelenlegi tevékenységük ad-hoc posztolásokra és alap hirdetésekre korlátozódik, amely nem biztosít elegendő támogatást a márkaépítéshez. A projekt során létrejövő új arculati csomag tartalmazza a hírlevelekhez, közösségi média bejegyzésekhez szükséges sablonokat, amelyek megkönnyítik és meggyorsítják a tartalomgyártást. Az egységes vizuális megjelenés, a dedikált marketingmunkatársak és a strukturált kampánytervezés révén a vállalkozás célzottabban tudja elérni célközönségét, növelve a márka ismertségét és az ügyfélkör bővítésének hatékonyságát.
A fejlesztéshosszú távon nemcsak a e-Print Zrt. növekedését támogatja, hanem hozzájárul a hazai kis- és középvállalkozások innovációs képességének erősítéséhez is.